Fakülte Yönetimi ve Öğrenci Temsilcileri Toplantısı!..
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Hamidiye Hemşirelik Fakültesi Yönetimi ile 1., 2., 3. ve 4. sınıf Hemşirelik ve Uluslararası Hemşirelik Programı öğrenci temsilcileri, 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı sonunda bir araya geldi. Toplantıda, dönem boyunca yürütülen eğitim-öğretim faaliyetleri, öğrencilerin akademik ve sosyal süreçlere ilişkin görüş ve önerileri ile fakültemizde sürdürülen çalışmalar değerlendirildi. Ayrıca gelecek eğitim-öğretim döneminde gerçekleştirilmesi planlanan bilimsel, sosyal ve kültürel etkinliklere ilişkin fikir alışverişinde bulunuldu.
Karşılıklı görüşlerin paylaşıldığı toplantı, öğrenci temsilcilerinin katkılarıyla fakültemizin gelişimine yönelik değerlendirmelerin yapılmasıyla tamamlandı.



