Ana içeriğe geç
Lütfen telefonunuzu dik konuma getiriniz.

Fakülte Yönetimi ve Öğrenci Temsilcileri Toplantısı!..

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Hamidiye Hemşirelik Fakültesi Yönetimi ile 1., 2., 3. ve 4. sınıf Hemşirelik ve Uluslararası Hemşirelik Programı öğrenci temsilcileri, 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı sonunda bir araya geldi. Toplantıda, dönem boyunca yürütülen eğitim-öğretim faaliyetleri, öğrencilerin akademik ve sosyal süreçlere ilişkin görüş ve önerileri ile fakültemizde sürdürülen çalışmalar değerlendirildi. Ayrıca gelecek eğitim-öğretim döneminde gerçekleştirilmesi planlanan bilimsel, sosyal ve kültürel etkinliklere ilişkin fikir alışverişinde bulunuldu.

Karşılıklı görüşlerin paylaşıldığı toplantı, öğrenci temsilcilerinin katkılarıyla fakültemizin gelişimine yönelik değerlendirmelerin yapılmasıyla tamamlandı.