2. Geleneksel Mezunlar Buluşması!..
Hamidiye Hemşirelik Fakültesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen 2. Mezunlar Buluşması, 06 Haziran 2026 tarihinde Mekteb-i Tıbbiye-i Şahane Binası Orta Bahçesi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Fakültemiz akademik ve idari personelinin yanı sıra farklı dönemlerden mezunlarımızın bir araya geldiği etkinlik, Fakülte Dekanımız Sayın Prof. Dr. Selda ÇELİK ile 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı mezunları adına öğrenci temsilcisi Serra TAŞCI ve 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı mezunları adına öğrenci temsilcisi Zeynep DEMİR’in açılış konuşmalarıyla başladı. Ardından teşekkür belgeleri takdimi yapıldı.
Programda Fakültemiz müzik grubu tarafından gerçekleştirilen müzik dinletisi katılımcılara keyifli anlar yaşatırken, mezunlarımızın akademik personelimizle bir araya gelerek anılarını paylaşmalarına ve mesleki deneyimlerini aktarmalarına olanak sağladı. Samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşen etkinlik, günün anısına çekilen toplu fotoğraf ile sona erdi.
Mezunlarımızla yeniden bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduğumuz bu anlamlı buluşmaya katılım sağlayan tüm mezunlarımıza teşekkür ediyor; fakültemiz ile mezunlarımız arasındaki güçlü bağların, iletişim ve iş birliğinin önümüzdeki yıllarda da artarak devam etmesini temenni ediyoruz.
















